Dette nettstedet bruker cookies. Ved å bruke dette nettstedet, aksepterer du vår bruk av cookies. Les mer her.

Angrerett

Visual
Angrefrist

Angrefristen på 14 dager regnes fra den dagen hvor du har fått den eller de kjøpte varene i fysisk besittende. Hvis du f.eks. mottar varene mandag den 1., har du frist til og med mandag den 15. Hvis fristen utløper på en helligdag, en lørdag eller søndag, anses fristen først for å utløpe den følgende hverdagen.

Hvordan angrer du?
Innen utløp av angrefristen må du informere din TUPPERWARE konsulent om at du ønsker å angre på kjøpet. Konsulenten må underrettes ved en utvetydig erklæring, f.eks. ved å benytte det vedlagte angrerettskjemaet. Angrefristen er overholdt hvis du sender beskjeden innen fristens utløp.

Hva skal du gjøre med mottatte varer?
Hvis du har mottatt en vare eller del av en vare, har du plikt til å tilbakelevere den eller de mottatte varene. Varer skal returneres uten unødige forsinkelser og senest 14 dager fra den datoen du informerte oss om at du ønsket å bruke angreretten. Du står selv for utgiftene i forbindelse med retur av varer.

Refundering av betalinger
Vi refunderer alle betalinger mottatt fra deg, inkludert leveringsomkostninger i forbindelses med kjøpet, senest 14 dager fra den datoene vi mottok informasjon om at du ønsker å benytte angrefristen. Tilbakebetalingen foretas likevel tidligst når vi har mottatt varene i retur, eller du har fremlagt dokumentasjon på at du har returnert varene. Med mindre vi avtaler noe annet gjennomfører vi tilbakebetalingen med samme betalingsmiddel, som du benyttet ved den opprinnelige transaksjonen.